Dieta minune care te ajută să slăbești 2 kilograme pe zi. Este recomandată de medicii cardiologi

Slabesti 2 kg pe zi. Articole recomandate

Tartalom

Atenție ce ai voie să mănânci, de fapt Dacă vrei o schimbare înainte de sărbători și îți dorești să scapi de câteva kilograme o poți face rapid.

slabesti 2 kg pe zi ceai de salvie pentru slabit

Trebuie să respecți puține reguli, iar rezultatele nu vor întâzia să apară. Alimentul care te ajută să slăbești rapid. Trebuie totuși să ai grijă să acumulezi cantitatea zilnică de vitamina C, magneziu, potasiu, calciu, sodiu, fier, zinc, cupru și mangan.

  1. Dieta de o zi. Slabeste 2 kilograme in 24 de ore! - monclaubuilding.ro
  2. Dieta cardiologilor te ajuta sa slabesti 2 kg pe zi. Ce trebuie sa mananci

Japonezii sunt fanii acestei diete rapide și o folosesc deseori când vor să facă o schimbare. Pare incredibil și unii medici nutriționiști nu sugerează oamenilor care doresc să mențină un stil de viață astfel, fiind recomandat celor care vor să slăbească puțin.

Poți să pierzi chiar și 2 kilograme pe zi cu această opțiune, iar 5 zile sunt sificiente pentru a ajunge la silueta dorită și a nu suprasolicita organismul să se hănească în felul acesta.

Detaliul care e atât de special este ceaiul roșu, considerat de popor drep un elixir miraculos. Dacă ai anemie sau ulter NU trebuie să apelezi la această dietă!

Meniu zilnic

De asemenea, nici dacă suferi de vreo boală cronică. Nu e indicat nici să depășești 5 zile cu acest stil alimentar, dar dacă totuși dorești maximum e de două săptămâni.

slabesti 2 kg pe zi seminte de chia pentru slabire

Iată şi care sunt slabesti 2 kg pe zi permise pe perioada acestei diete: produsele lactate, cerealele şi pastele integrale, orezul, peştele, carnea slabă vită, pui, curcan legumele şi fructele, ouăle, nucile şi seminţele. Alimentele interzise sunt următoarele: preparatele fast-food, dulciurile, snacks-urile şi băuturile carbogazoase, grăsimile, prăjelile, bananele sau strugurii.

slabesti 2 kg pe zi pareri despre idealica

Meniu zilnic Micul dejun — O ceaşcă de ceai roşu cu suc proaspăt de portocale şi o felie de pâine integrală sau două batoane de musli. Prânz — O salată de orez, o salată de paste rece sau orez cu legume, un fruct şi o ceaşcă de ceai roşu. Gustare — O ceaşcă de ceai roşu Cină — Un bol cu supă de orez, supă sau ciorbă de legume, o porţie de peşte la tavă cu legume sau pui la grătar, o salată de legume, un fruct şi o ceaşcă de ceai roşu.