8 idei de mâncăruri pentru slăbit care se prepară rapid – DearWoman

Retete dietetice pt slabit

Tartalom

    Ai grijă să ai mereu alte combinaţii la o brioţă, toarnă ouăle bătute în cupe şi lasă 15 minute la cuptor.

    retete dietetice pt slabit

    Legume şi verdeţuri la lipie Ingrediente: 1 cană de frunze de salată Jumătate de cană de morcovi daţi prin răzătoare 2 castraveţi 1 cană de piept de pui la grill 1 ardei roşu gras linguri de brânză feta fărămiţată Zeamă de la retete dietetice pt slabit lămâie sau lime Adaugă ingredientele în ordinea dorită în interiorul lipiei, împătureşte-le cum doreşti şi lasă-le la cuptorul cu mcirounde pentru 10 minute. Tachitos mexicane la cuptor Ingrediente: 1 conservă mare de fasole — le dai prin blender 1 ardei roşu capia 1 ardei roşu gras mic 1 cană de rucola pita mici Sos salsa caliente Dai prin blender fasolea şi ardeii, iar pasta groasă se aşează în linie dreaptă pe mijlocul pitelor.

    retete dietetice pt slabit

    Se adaugă şi rucola, apoi se rulează şi se ţin la cuptor pentru 10 minute. Înainte de a le pune la cuptor se fixează cu scobitori.

    retete dietetice pt slabit

    Burrito cu avocado şi ou Nu strică niciodată să ai tortillia la îndemână. Poţi să o foloseşti ca să îţi pregăteşti rapid reţete pentru slăbit.

    retete dietetice pt slabit

    Ingrediente: brânză dulce cu conţinut redus de grăsime 15 grame de brânză Cheddar, 40 ml de lapte, 2 ouă 2 tortillas Bate ouale, laptele şi brânza Cheddar într-un bol. Încinge o tigaie poţi să foloseşti spray de gătit şi toarnă compoziţia. Prăjeste ouale şi amestecă-le până arată ca o omletă fărămiţată. Decojeşte avocado, taie-l cubuleţe, iar apoi pasează-l cu furculiţa.

    retete dietetice pt slabit

    După ce încălzeşti tortillas la microunde, aşezi în straturi omleta, apoi pasta de avocado şi branza de vaci.

    Rulează tortillia şi ai la îndemână o cină bogată în carbohidraţi, proteine şi grăsimi sănătoase.

    retete dietetice pt slabit

    Să mănânci sănătos nu este dificil, dacă ţii cont atunci când îţi alcătuieşti mesele de felul în care funcţionează corpul tău şi ce îl determină să ardă grăsime eficient.

    De îndată ce capeţi informaţia corectă, vei putea să îţi schimbi cu uşurinţă obiceiurile alimentare, întrucât nu vei urma diete stricte, ci îţi vei construi singură mese sănătoase, bogate în nutrienţi folosind doar alimentele care îti plac. Poftă bună!