Reguli pentru un proces eficient de ardere a grăsimii corporale

Arderea grasimilor si cresterea masei musculare

arderea grasimilor si cresterea masei musculare

Planurile nutriţionale arderea grasimilor si cresterea masei musculare din culturismul profesionist sunt de regulă împărţite în două categorii distincte: dietele de creștere a masei musculare în sezonul necompetiţional şi cele de definire, înainte de concursuri. Dar dacă nu vrei să alternezi între cele două variante pentru că ai de gând să concurezi înviitorul apropiat?

arderea grasimilor si cresterea masei musculare

Cu alte cuvinte, vrei o strategie de dietă care combină avantajele ambelor tipuri de programe de mai sus astfel încât să poţi fi cât mai masiv şi cât mai definit pe parcursul întregului an. Este esenţial să îţi întelegi adecvat tipul somatic, pentru a putea să-ţi păstrezi metabolismul într-o fază optimă pentru dezvoltarea masei musculare. În programul pe care l-am făcut, hardgainer-ii, vor putea consuma multe alimente bogate în grăsimi, ceea ce îi va ajuta să-şi atingă scopul.

arderea grasimilor si cresterea masei musculare

Cei care nu au un metabolism atât de rapid vor afla sfaturi despre cum să adaugi masa musculară fără să adauge şi grăsime. Iată o scurtă trecere în revistă a principalelor tipuri somatice Ectomorf: Ai o constituţie mai degrabă longilină, subţire şi ai dificultăţi în a pune masă musculară. Cea mai bună strategie e să creşti numărul de calorii consumate zilnic punând accentul pe carbohidraţi cu digestie lentă, grăsimi buneşi proteine.

L-Carnitine 100 capsule

Mezomorf: Ai o constituţie atletică şi pui uşor masă musculară. Dar pui, de asemenea, şi o cantitate moderată de grăsime pe măsură ce creşti în greutate. Vezi Rata Metabolică Bazală. Dar cea mai mare proporţie din ce mănânci ar trebui să fie constituită din alimente integrale: carne slabă, legume şi carbohidraţi complecşi. Endomorf: Creşti în greutate foarte rapid, dar majoritatea kilogramelor sunt reprezentate de grăsime. Acest tip somatic beneficiază cel mai bine de o creştere a ratei metabolice şi de arderea grăsimilor depozitate pentru energie şi declanşarea creşterii musculare.

  • Cu totii ne dorim un corp cat mai atragator si impresionant, iar pentru marea majoritatea dintre noi acest lucru inseamna o combinatie intre arderea grasimilor si construirea muschilor.
  • Slabire faciala

Ce să faci: revizuieşte-ţi programul de antrenament şi nutriţie, incluzând toate sfaturile din lista noastră pe care nu le urmezi deja.

Acestea sunt caloriile arse doar pentru procesele fiziologice normale.

Deci, aceasta e vestea cea bună: arzi mai multe calorii pentru RMB decât pentru antrenamente. Sfaturile noastre te vor ajuta să dezvolţi această componentă a arderii caloriilor, fără să trebuiască să măreşti volumul de antrenament.

arderea grasimilor si cresterea masei musculare

Bineînţeles, ar trebui incluse şi câteva exerciţii care te vor ajuta să arzi şi mai multe calorii. Pot chiar sprijini acumularea de masă musculară, în timp ce arzi grăsimea. Înmulţeşte-ţi greutatea în kilograme cu 2.

  • Сьюзан хотелось закричать: «Дэвид, не соглашайся.
  • Salata de morcovi pt slabit

Înmulţeşte-ţi înălţimea în cm cu 6. Înmulţeşte-ţi vârsta cu 5. Bărbaţi: Adaugă primele două numere şi scade al treilea.

arderea grasimilor si cresterea masei musculare

Apoi adună 5. Femei: Adună primele două numere şi scade al treilea.

arderea grasimilor si cresterea masei musculare

Apoi scade încă din rezultat.