Gustari dieta ketogenica

Mousse-ul de ciocolată și avocado Gustări în dieta keto Iată câteva exemple de gustări pe care le poți consuma în dieta keto. Reține că doar urmând o dietă keto nu înseamnă automat că vei fi mai sănătos. Poți să mănânci multe costițe de porc, bacon și brânză și tot să fie dietă keto, dar aceasta nu este o alimentație bogată în nutrienți.

De Amalia Skelton E o bucurie pentru mine să scriu! Îmi place să scriu zilnic despre gustari dieta ketogenica diete, stil de viață sănătos, călătorii, flori, cărți, copii sau deco.

  • Dieta fix la fix in sarcina
  • Bake at degrees for 15 minutes.
  • 35 Retete ketogenice ideas | rețete, keto, mâncare
  • Dieta 0 açucar
  • Fără gluten Fără lactate Fără ou Fără nuci Fără histamină După ingrediente Zucchini Carne de puiCarne de vită Ton Avocado Untul de arahideSemințele de chia Nuca de cocos OvăzCartof dulce Dovleac OrezQuinoaSomon Tofu Cușcuș Ouă Legume Urmărește-mă Rețete de gustări low carb Dacă ții o dietă keto sau una săracă în carbohidrați, vrei să-ți tonifiezi corpul pentru vară sau pentru o competiție, sau dacă vrei doar să mănânci sănătos și să consumi mai puțini carbohidrați, atunci rețetele de gustări low carb pe care le-am pregătit pentru tine îți vor fi de un real folos.

Dieta ketogenică, care include grăsimi, dar conține o cantitate redusă de carbohidrați, este aleasă de numeroase persoane pentru a-și recontura silueta. Descoperă gustări cu multe vitamine și proteine care respectă acest regim.

Ținem legătura!

Premiza acestei diete este că dacă vei consuma alimente bogate în grăsimi în absența carbohidraților corpul va arde mai repede grăsimile.

Dieta ketogenică se aseamănă cu regimurile care promovează un consum redus de carbohidrați, dar este mult mai restrictivă, limitând carbohidrații la numai 20g zilnic sau chiar mai puțin. De-a lungul timpului dieta ketogenică a favorizat un meniu bogat în grăsimi animale, ceea ce ar putea fi riscant din punct de vedere al conținutului ridicat de grăsimi saturate.

Menú de 7 días para la dieta cetogénica - pierde 8 kilos en 2 semanas con la dieta keto

În momentul în care pregătești gustări compatibile cu această gustari dieta ketogenica trebuie să combini grăsimi sănătoase cu opțiuni cu un conținut scăzut de carbohidrați. Toată lumea preferă gustările simple, ușor de transportat, dar trebuie să încerci să mănânci sănătos, nu doar rapid.

Iată principalele gustări care au multe proteine și foarte puțini carbohidrați: 1.

gustari dieta ketogenica

Salată de avocado și ouă Taie felii un avocado copt, apoi fă-l piure cu furculița și amestecă-l cu maioneză preparată cu ulei de rapiță. Servește pe felii crocante de salată verde sau cu biscuiți din făină de in.

Bethany Doerfler, nutriționist din secția de gastroenterologie a spitalului din Chicago. Bile crocante Curmalele, făina de migdale, nucile mărunțite și chips-urile de ciocolată sunt ingredientele pentru această gustare simplu de făcut.

gustari dieta ketogenica

Lasă curmalele la înmuiat timp de 10 minute, în apă călduță. Păstrează lichidul, apoi pune curmalele, făina de migdale și fulgii de ciocolată într-un blender.

Adaugă treptat și o parte din lichid pănă obții consistența unui aluat mai moale. Tapetează o tavă cu hârtie de copt, formează bile din aluatul obținut, presară nuci mărunțite pe ele, apoi lasă-le la cuptor timp de minute, la foc mic. Proteinele din nuci și migdale vor echilibra zaharurile din curmale și vei obține un gust deosebit.

Însă sunt bogate și în calorii și îți pot încetini procesul de slăbire atunci când le consumi prea des. În cantități mai mici se pot consuma și midgale, semințe de pin și alune de pădure.

Omletă cu legume Poți combina legume cu un conținut redus de carbohidrați cum sunt spanacul sau sparanghelul cu ouă și vei obține o omletă cu o savoare deosebită și un plus de vitamine și minerale. Salată verde cu ton marinat, brânză și nuci Iată o salată pe care o poți prepara în numai câteva minute fără să-ți încalci dieta.

gustari dieta ketogenica

Ia frunze de salată verde, adaugă vinegretă clasică, jumătăți de nuci, parmezan ras sau brânză Cheddar și ton în ulei. Vei obține o gustare consistentă cu multe proteine și grăsimi sănătoase, iar plusul de fibre îți va regla și digestia.

gustari dieta ketogenica

Avocado cu pâine din făină integrală Unul dintre avantajele dietei ketogenice este faptul că îți permite să consumi avocado în foarte multe feluri. Brittany Bearden, nutriționist din Dallas.

Combină feliile de avocado cu pâine crocantă din făină integrală și vei obține vitamine, minerale și fibre.

Vei avea multă energie și nu vei simți nevoia să iei o nouă gustare timp de câteva ore. Brânză dietetică și avocado Sare, piper, brânză dietetică și avocado: iată opțiunea dieta hrisca pentru diminețile aglomerate când nu ai timp să pregătești masa.

Vei obține un mic dejun cu o savoare cremoasă și conținutul ridicat de proteine va neutraliza poftele alimentare tot restul zilei. De asemenea, acest mix de ingrediente reface necesarul de electroliți ai organismului după un antrenament intens, așa că nu ezita să-l consumi și după ce ai terminat exercițiile fizice.

Brânzeturi și lactate grase

Fructe cu unt de arahide sau migdale Fructele simple nu sunt foarte sățioase, așa că este mai bine să le combini cu o sursă de proteine și grăsimi sănătoase cum este untul de arahide. Fibrele din fructe vor controla apetitul, iar grăsimile și proteinele din untul de arahide te vor face să eviți mai ușor alimentele hipercalorice.

gustari dieta ketogenica

Variază gustul folosind și unt de migdale sau de gustari dieta ketogenica caju. Dacă ai alergie la nuci nu uita de untul de semințe de floarea soarelui.