GHIDUL pentru un smoothie perfect. 16 retete delicioase de smoothie, care sa te mentina in forma

Smoothie cu avocado pentru slabit. Smoothie pentru slăbit: ce ingrediente trebuie să foloseşti?

In plus, este un energizant perfect, mai bun decat orice complex de vitamine pe care il poti cumpara din farmacii.

Vei găsi toate aceste elemente nutritive în smoothie-ul verde,care a devenit foarte popular. Piureurile din fructe şi legume pot face micul dejun sănătos,hrănitor şi delicios,deoarece poţi adăuga tot felul de ingrediente naturale,fără a compromite aroma.

  • Meniu dieta daneza cu pui
  • Smoothie cu avocado pentru slăbit și musculatură - Doza de Sănătate
  • Retete de slabit cu fulgi de ovaz
  • Smoothie pentru slăbit: ce ingrediente trebuie să foloseşti?
  • Slabire 10 kg in 3 saptamani
  • Apa multa ajuta la slabit

Pentru smoothie-ul de avocado ai nevoie de: -1 avocado copt -1 mână de spanac spălat -1 fruct banană,pară,măr sau ananas ml apă sau lapte din orez sau migdale Poţi îndulci acest smoothie cu ştevie,miere sau zahăr brun. Mod de preparare: Taie avocado pe jumătate şi scoate cu o lingură pulpa,pe care-o pui în vasul blenderului împreună cu spanacul spălat,fructul ales şi apa sau laptele. Procesează bine,cel puţin un minut sau două,până când devine o pastă omogenă.

smoothie cu avocado pentru slabit

Textura va fi cremoasă şi groasă,astfel încât poţi adăuga mai multă apă,dacă nu-ţi place aşa de regim copii slabit. La final adaugă mierea sau îndulcitorul dorit şi amestecă din nou cu o lingură. Torni amestecul obţinut în pahar şi este gata de băut!

smoothie cu avocado pentru slabit

Când trebuie băut smoothie-ul de avocado: Se bea zi de zi timp de o lună. Alege oricare dintre următoarele momente ale zilei: -Dimineaţa la micul dejun,fără niciun alt aliment.

Pentru smoothie-ul de avocado ai nevoie de:

Dar,dacă-ţi este foame,mănâncă ceva după 30 de minute. În acest fel,dacă este băut după-amiaza,nu-ţi va fi foame,deoarece smoothie-ul este săţios.

smoothie cu avocado pentru slabit

O să-ţi dea toată energia de care ai nevoie şi este uşor de digerat. Acesta este cel mai eficient timp pentru a construi masă musculară.